דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי הקלדה-הקלדת מסמכים 

מאת    [ 15/10/2012 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1748 פעמים ]

האם אתם זקוקים לשירותי הקלדה? מי לא? בין אם אתם עצמאיים, שכירים או אנשים פרטיים, מידי פעם במהלך החיים שלכם, אתם תזדקקו לשירותי הקלדה. שלא לדבר על תלמידים וסטודנטים שצריכים להקליד את העבודות שלהם באופן קבוע. אנשים יכולים לחשוב על שירותי הקלדה כשירות פשוט שכל אחד יכול לבצע ולעשות אותו. אבל לא כך הדבר. שירותי הקלדה הן שירות שיש בו הרבה אחריות. האדם שמספק שירותי הקלדה צריך להיות מדויק, אמין, אחראי, דיסקרטי, נאמן, קפדן. הוא צריך לדעת עברית ברמה טובה, להבין את השפה ואת חוקי הפיסוק ברמה הבסיסית ביותר.

שרותי הקלדה מתקדמים יותר יספקו גם שירות של הגהה, העמדת טקסט ופיסוק. כל אחד שיש לו את הידע הבסיסי הזה יכול לספק שירותי הקלדה ברמה טובה. מי שיש לו ידע אפילו יותר מתקדם לגבי שימוש בתוכנת OFFICE, הקלדה עיוורת או הקלדה מהירה וידע מתקדם במבנה השפה, יכול לתת שירותי הקלדה ברמה גבוהה מאוד.

היום לכל אחד יש מחשב אישי בבית ואם לא הוא יכול לגשת למחשב ציבורי בספריות העירוניות. על כל מחשב מותקנת תוכנת WORD  ואם לא יש תוכנות חינמיות שמדמות את תוכנת ה- WORD, כגון תוכנת הקוד הפתוח OPEN OFFICE. הזמינות של הכלים לאספקת שירותי הקלדה הם גבוהה מאוד, וזולה מאוד. כל אחד יכול שיהיו לו את הכלים לתת שירותי הקלדה, ויכול להיות שכבר יש לו את הכלים הללו. שוב, ככל שיהיה לכם יותר ידע בהקלדה עיוורת וידע בשפה העברית (או כל שפה אחרת) תוכלו לספק שירותי הקלדה טובים.

אז מי משתמש בשירותי הקלדה? סטודנטים ותלמידים צריכים להקליד את העבודות שלהם, בעלי עסקים צריכים להקליד הצעות מחיר, סיכומים, דו"חות וכדומה. אנשים פרטיים צריכים להקליד מכתבים לגופים שונים. עורכי דין צריכים להקליד חוזים משפטיים או הסכמים ועוד ועוד ועוד. כל אדם זקוק לשירותי הקלדה.

הקלדה מהירה – רוב האנשים שמשתמשים בשירותי הקלדה מצפים לקבל את עבודתם במהירות המרבית ביותר. הקלדה מהירה מבוססת על היכולת להקליד מבלי להסתכל על המקלדת תוך זיכרון אוטומטי של מיקום האותיות. בכל מקלדת יש סימנים מודגשים על האותיות ח' וכ' שמאפשרות למי שמקליד לזהות את המיקום הבסיסי, ההתחלתי של האצבעות. הסימון הזה הוא סימון מוסכם והוא מבוסס על לימודי הקלדה בשיטה העיוורת. סימונים אלה חוזרים על עצמם בכל שפה. מיקומי האותיות במקלדת זהות בכל סוגי המקלדות והן סוג של טאבו, כדי שכלל האוכלוסייה תוכל להקליד בנוחות מכל מחשב.

מבנה המקלדת מאפשר למי שנותן שירותי הקלדות מהירה לרכוש מיומנות של הקלדה מהירה בקלות, ולספק את שירותי ההקלדה בזמן הקצר ביותר. הסוד הוא באימון וחזרתיות, ככל שתקלידו יותר כך תוכלו לתת שירותי הקלדה מהירים יותר.

בהצלחה!

 

זיו שירותי הקלדה ותמלול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב